Avon Krem BB - kolejny hit czy bubel?


AVON
Ideal Flawless BB
Krem BB - odcień Nude






Kolejna nowość firmy Avon. Produkt pojawi się . Dobrze znane kremy bb mają za zadanie ukryć niedoskonałości twarzy czy też ujednolicić koloryt skóry. Pierwsze zastosowania produktu wywołały u mnie mieszane odczucia.




Poniżej zdjęcia przedstawiające odcień Nude



Twarz bez nałożonego kremu bb


Na twarz nałożyłam niewielką ilość. Na zdjęciu widoczne są świecące drobinki, potem miałam je praktycznie wszędzie, cała twarz i nawet ręce. Kolor utrzymywał się jakieś 6-7 godzin. Jedynym minusem, który mi zawadzał to drobinki, który w porównaniu przykładowo z Garnierem nie posiadał ich. Dodatkowo po kilku użyciach (nie chcę zapeszać) na mojej skórze nie pojawiły się zmiany, nie wysypało mnie. Na lato kolor będzie w sam raz. Na okres zimowy idzie na półkę ;)


Możecie polecić od siebie jakieś wypróbowane kremy bb?
Proszę o sugestie :)



Pozdrawiam :)



1 komentarz:

  1. nigdy wcześniej nie trafiłam na Twój blog. Jeśli chodzi o ten krem zamówiłam go wczoraj jak tylko pojawił się w strefie konsultantki w pakiecie nowości. Szczerze mówiąc jestem ciekawa jak się będzie spisywał. Obecnie stwierdzam, że dopiero seria Luxe mnie zachwyciła ale tez cena tej serii kosmetyków odbiega od pozostałych z kolorówki.
    Obecnie nie moge nic ci polecić bo kremów BB nie używam. Wiem, że krem z Garniera jest popularny.
    Ciekawa jestem czy ten odcień nude będzie pasował do mojej jasnej cery...
    Pozdrawiam

    PS: Wyłącz proszę wpisywanie kodu przy zatwierdzeniu komentarza. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger