Ziaja seria LIŚĆ MANUKA - żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/na noc


Czas by powiedzieć parę słów o produktach z nowej serii firmy Ziaja z liściem manuka. Pierwszym produktem jest żel z peelingiem, który ma oczyszczać pory.




Zawartość produktu została umieszczona w przeźroczystej buteleczce o pojemności 200 ml. Natomiast pompka dozuje tyle produktu, ile na daną chwilę jest dostosowany do naszych potrzeb. Posiada proste zamykanie i otwieranie, można bez problemu spakować w podróż i nie zastanawiać się czy produkt jest cały ;)



Jest to produkt oczyszczający i spłukiwalny. Redukuje niedoskonałości skóry. Zastosowany w ciągu dnia przywraca jej świeżość i równowagę. Na wieczór po aplikacji żelu odczuwam nawilżenie skóry. Wówczas gdy mamy jakieś zmiany skórne na twarzy, może powodować wysuszanie w danym obrębie.


Spośród posiadanej serii, według mojej opinii żel ma najbardziej intensywny zapach, sam w sobie jest on świeży i charakteryzuje się elementami ziół oraz mięty. Niektórym może on nie odpowiadać ;)

Sam żel posiada delikatne i małe drobinki, które usuwają nadmiar posiadanego sebum na twarzy. Także złuszcza martwe komórki naskórka. Pomimo, że może wydawać się ich mało, doskonale sobie z tym radzą. 



Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra jest wygładzona, pory są oczyszczane. Wedle opisu stosuję go na dzień oraz na noc. Nie zauważyłam by powodował jakieś zmiany w postaci wyprysków czy dodatkowych niespodzianek. Moim zdaniem poprawił mi się wygląd skóry, a pory zostały zmniejszone i są redukowane. 

SKŁAD



Dodatkowym atutem jest także niska cena. Regularna wartość produktu jest w granicach 9 złotych, zaś podczas promocji zakupiłam go za 7,49 i mamy 200 ml dobrego żelu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 MISS Pixie - blog kosmetyczny , Blogger